Sunday, July 28, 2013

Kerana Permintaan...

I'm back! Cerita ni sekejap jer saya lukis. Gara-gara cuaca panas yang melanda Malaysia sekarang menyebabkan saya mendapat idea untuk melukis cerita ini. Saya tak suka hari panas, rimas dan tak selesa! Sebenarnya idea datang apabila terdengar mak saya mengeluh kepanasan kerana dia nak pergi kebun. Paling lucu bila mak saya cakap, 'Kalo Tuhan dah penat memelihara manusia kat dunia ni, biarlah langit runtuh!' Cun keesokan harinya ribut beserta hujan lebat melanda sehari-harian. Time itulah angin paling teruk melanda tempat saya, sampai pokok-pokok tumbang dan ada kejadian orang meninggal dunia sebab kemalangan jalan raya.







Kesimpulannya, becareful what you wish for. Saya pun selalu wish hari hujan kalau terlalu panas, hehehe. Terima kasih kerana sudi membaca

1 comment:

  1. Hahaha... nak ketawa pun ada... simple tapi penuh bermakna... nice!

    ReplyDelete

Total Pageviews